تشخیص علت درد زانو | بهترین متخصص کایروپراکتیک

چگونگی تشخیص علت درد زانو

تشخیص علت درد زانو: پزشک سابقه درمانی شما را در ارتباط با مشکل بررسی می‌کند و بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، درباره روش درمان مناسب برای شرایط خاص بیمار تصمیم‌گیری می‌نماید. معاینات انجام شده به این منظور می‌توانند دارای بخش‌های مختلف به شرح زیر باشند. به هر حال توجه داشته باشید این معاینات محدود به موارد زیر نیستند.

بررسی نحوه راه رفتن فرد

در این رابطه نحوه قدم زدن فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد. به این ترتیب متخصص کایروپراکتیک می‌تواند به تغییرات محدود در نواحی اطراف زانو در طول مراحل مختلف راه رفتن توجه کند.

لمس کردن

در این شرایط از دست‌ها برای لمس ساختارهای مختلف اطراف زانو برای تشخیص شرایط غیرعادی یا ارزیابی ایجاد درد در هنگام لمس استفاده می‌شود.

اندازه‌گیری دامنه حرکتی

دامنه حرکتی اشاره به میزان خم شدن زانو یا ایجاد کشیدگی در آن دارد. متخصص کایروپراکتیک احتمالاً از ابزارهای خاص برای اندازه‌گیری نحوه حرکت زانو به منظور کمک به درمان مستقیم مشکل استفاده می‌کند.

اندازه‌گیری قدرت عضلات

در این بخش اتصالات عضلانی متعدد در اطراف زانو وجود دارد که اندازه‌گیری قدرت هر یک از این عضلات می‌تواند در ارزیابی ضعف یا عدم هماهنگی عضلانی که می‌تواند باعث درد زانو شود، نقش موثر داشته باشد.

اندازه‌گیری ورم و قطر زانو

گاهی اوقات، پس از آسیب‌دیدگی ممکن است ورم در مفصل زانو ایجاد شود. به این ترتیب متخصص کایروپراکتیک احتمالاً ورم ایجاد شده در محل را اندازه‌گیری می‌کند تا به این ترتیب به درمان مستقیم مشکل کمک کند.

آزمایش‌های خاص

انجام آزمایش‌های خاص می‌تواند شامل بررسی‌های لازم در نواحی اطراف زانو به منظور تعیین ساختارهای معیوب و نیز اجزایی باشد که در عمل می‌توانند باعث ایجاد مشکل شده باشند.

دکتر مسعود اعتدالی،بهترین متخصص کایروپراکتیک

دکتری کایروپراکتیک از آمریکا، علم تطبیق و تنظیم ستون فقرات و مفاصل

جهت مشاهده صفحه رسمی اینستاگرام دکتر مسعود اعتدالی متخصص کایروپراکتیک کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی:

عوارض جانبی تراکشن و نتایج این نوع درمان

انواع مختلف تراکشن در درمان های فیزکی چیست؟

درمان بیماری قولنج کمر